Kulmasäädöt jälleen kohdilleen (2. kerta/1 vuodessa)

Jälleen oli kulkusuunta vähän sinne päin ja ohjaus tuntui oudolta, aikani sitä olin ihmetellyt ja käytin nelipyöräsuuntauksessa.
Tässä nämä viimeiset 2 suuntausraporttia...onpas vaikea pitää uuden auton kulmat säädöissään. Ensimmäisellä kertaa oli ilmeisesti mennyt takakulmat solmuun uuden auton kuljetuksessa, mutta jälkimmäinen johtuu sitten taas oikeaan etukulmaan alle jääneestä kivenmurikasta kehäkolmosella sekä jostain random osumasta takakulmaan (mitä en ole edes huomannut). Ja vähän oli tuo vasen etukulmakin näemmä muuttunut säädöltään, ei tietoa miksi.

alkutilanne 940 km lopputilanne
vasen oikea yhteensä ohj. Min ohj. Max vasen oikea yhteensä
Etu caster 3°14' 5°14'
camber -0°42' -0°44' -2°08' 0°22' -0°37' -0°46'
auraus 0°03' 0°05° 0°08' -0°03 0°09 0°03' 0°03' 0°06'
Taka camber -1°27' -1°17 -2°36' -0°06' -1°26' -1°24'
auraus 0°14' -0°04' 0°05 0°17 0°12' 0°12' 0°24'
kulkukulma 0°08' 0°00'
alkutilanne 23000 km lopputilanne
vasen oikea ohj. Min ohj. Max vasen oikea yhteensä
Etu caster 3°57' 4°00' 3°14' 5°14' 3°58' 3°59'
camber -1°09' -0°43' -2°08' 0°22' -1°06' -0°49'
auraus 0°08' -0°22' -0°14 -0°03 0°09 0°05' 0°05' 0°10'
Taka camber -1°23' -1°28' -2°36' -0°06' -1°28' -1°34'
auraus 0°00' 0°12' 0°12' 0°05' 0°17' 0°12' 0°12' 0°24'
kulkukulma -0°06' 0°00'

omakuva

autoni ("Mandariini") menu